Zgodnie z nowymi przepisami, od 13 lipca 2024 r. szkoła będzie wydawała uczniom jedynie legitymacje szkolne w formie plastikowej karty. Rodzice / opiekunowie uczniów klas pierwszych nie muszą składać wniosków. Z uwagi na przygotowanie legitymacji poza szkołą, czas jej wyrobienia wydłuży się. Wszystkie legitymacje, wydane do dnia 12 lipca w formie papierowej zachowują ważność do czasu zakończenia nauki przez ucznia w danej szkole. Zdjęcie wraz z imieniem i nazwiskiem do wydania legitymacji plastikowej należy przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W przypadku zagubienia legitymacji szkolnej, należy zwrócić się z wnioskiem o wydanie duplikatu do sekretariatu szkoły oraz opłacić koszty jej ponownego wydania, wskazane na wniosku.
Wniosek do pobrania:
Wniosek-o-wydanie-duplikatu-legitymacji-szkolnej NOWYPobierz
Jest to elektroniczna wersja dokumentu. Nie musisz już mieć przy sobie tradycyjnej legitymacji, by korzystać ze zniżek i ulg – teraz możesz mieć ją w telefonie. Jest bezpiecznym, nowoczesnym i bezpłatnym narzędziem, które jest częścią aplikacji mObywatel. Żeby z niej skorzystać, potrzebny jest tylko smartfon z systemem Android lub IOS. Wydanie mLegitymacji jest możliwe dzięki nawiązaniu współpracy naszej szkoły z Ministerstwem Cyfryzacji.
Aby wyrobić mobilną legitymację, należy przesłać zdjęcie dziecka oraz wypełniony wniosek o jej wydanie na adres szkoły: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.